Parimat jätkuvat aastat!

Trennitame aga edasi 📀

Hei-hei! Jaanuari lõpp juba käes, aga ma pole suutnud veel uudiskirja välja saata, et teile kõike ilusat soovida. Nii et parimat jätkuvat aastat 😊 See aga ei tähenda, et ma üldiselt laisk oleks olnud.

Meil on trennid juba jälle täies hoos 

Õnneks (ptui-ptui-ptui) loodetavasti on see aeg möödas, kui trennis oli ainult 1-2 inimest (pühade aegsed trennid). Nii palju meid igapäevaselt enam ka ei ole nagu jaanuari esimestes trennides 🤣 Aga ikka päris mõnusa emotsiooniga saab jälle trenne anda 😊 Mitte, et personaaltrennidel miskit viga oleks. Need on ikka ka toredad, aga saalitäis rahvast, kes suure entusiasmiga trenni kaasa tahavad teha, annab nii palju jõudu ja rõõmu mulle endale juurde 😍

Mul on tekkinud ka üks plaan kevadeks 

Märtsis tuleb välja uus treeningprogramm CIRCL Mobility. See on selline jooga ja pilatese laadne treeningsari, mis on samuti osa Zumba programmist (nagu ka meie HIIT Strong trenn). Nii et ilmselt aprillist võiks ka need trennid graafikusse lisada, aga see veel selgub.

Nii, nüüd aga tahan rääkida oma kõlarist

Mul on teist nädalat uus kõlar, sest eelmine andis otsad ühe HIIT trenni esimese loo ajal. Lihtsalt jäi vait ja enam sisse ei lülitunud.

Õnneks oli seal saalis kohapeal ka kõlar (mis oli küll hirmvaikne, aga ajas asja ära). Viisin oma kõlari järgmisel päeval kohe garantiiremonti, aga kuna need võivad aega võtta mitu kuud, siis pidin kiirelt ka uue muretsema.

(Kes ei viitsi kõlari teemat edasi lugeda, siis hüppa kohe edasi Trennigraafiku juurdeAga kuna kõlar on nii hea ja päris toreda hinnaga ka, siis jagan linki ⤵️

Kõlari jutt edasi...

Käisin helitehnika poes, rääkisin mure ära ja mulle soovitati ühte super head kõlarit, mis pidi veel valjem ja parem olema, kui see, mis mul oli. Tehti veel soodust kah, et nemad tahavad aktiivset eluviisi toetada. Super. Aga kodus avastasin, et kõlar on mega vaikne, bluetoothiga muusikat ühendades heli praksub ja mikrofon viliseb, kui makile paar sammu lähemale astusin. Jeii. Võtsin siis sama teekonna uuesti ette (päeva esimese trennini oli 2tundi ainult aega ja ilma muusikata oleks see suht võimatu missioon).

Poes tõsiselt imestati, et polegi nii hea kõlar, nii et nad lihtsalt ei teadnud eriti hästi, mida nad müüvad. Õnneks olid nad piisavalt lahked ja lubasid mul teisi kõlareid juba poes katsetada, et ma ei peaks uuesti sama sõitu ette võtma.

*Esimene kõlar, mille nad olid nõus pakendist välja võtma, oli kinnises karbis täiesti puruks läinud - kõlar oli lömmis ja jupid taga. Vedas, et ma sellega koju ei sõitnud.

*Järgmisel puudus pakendist toitejuhe (kuna kõlar oli mega suur ja võimas, siis oli see toitejuhe nii võimas, et sellist ühelgi teisel seadmel terves nende elektroonika poes ei olnud). Nii et seda ka ei saanud katsetada. Jälle vedas, et toda isendit koju kaasa ei tarinud.

*Kolmas, neljas ja viies kõlar olid juba päris palju üle minu eelarve. Ja nii metsikult suured kobakad, et ma oleks edaspidi pidanud ikka kurja vaeva nägema, et neid trennidesse kohale saada. Lisaks läks ainult 1 neist piisavalt valjuks, et nendega oleks võimalik trenne läbi viia. Nii ma seal tatsasin poe ühest otsast teise ja katsetasin helitugevusi ja kas mikrofon töötab jne. Õnneks olid müügimehed lõpuks nõus mulle raha tagasi andma. Nüüd läksin ikka kindla peale välja ja võtsin tuntud brändi JBL kõlari. (Juhuslikult nägin seda Euronicsis riiuli peal, kui vana kõlarit remonti viisin. Millegi pärast eelmisel õhtul meeleheitlikult googeldades, see isend otsingust välja ei tulnud.) 

Ja seda uut JBLi ma soovitan ka ⤵️ Heli super hea ja vali, hea pisike (niivõrd kuivõrd) kuubik - mõnus kaasas kanda, parem kui mu eelmine kõlar, aku peab 6h vastu ilma laadimata, saab ühendada teise samasuguse kõlariga (ehk võimalus panna 1 ühte ruuminurka ja teine teise) ja mis minu jaoks põhiline - sellega saab ühendada mikrofoni või kitarri (suur asi, mida eriti ühelgi väiksemal (ega ka paljudel suurematel) kõlaritel pole). Ja hind oli isegi väiksem kui mu eelmisel kõlaril aasta tagasi. Nii et JBL on minu hinnangul ikka super hinna ja kvaliteedi suhtega. (Hoolimata sellest, et vana kõlar ju ka JBL ja läks enne aasta möödumist katki, aga hoolduses tehakse korda ja tahaks loota, et üldiselt ikka parem kvaliteet. Mul üks väiksem JBL aastast 2010 ikka veel töötab ilusti 😊)

https://www.euronics.ee/audio/kaasaskantavad-kolarid/peokolarid/jblpbencoreessep/jbl-partybox-encore-essential-100-w-must-kaasaskantav-peokolar (Euronicsi link selle pärast, et ma hetkel mujalt Eestis ei leidnudki seda sama kõlarit. Ja millegi pärast ei tule see ka otsingus kuskilt välja, kui just konkreetsete märgusõnadega ei otsi. On küll uuem verisoon, millel on ka mikrofon kaasas, et saaks karaoket teha ja paar lisanuppu (mida mina eelmise kõlari puhul ei kasutanud aasta jooksul kordagi) ja hind 100€ suurem.) 

Mikrofoni link

Ja kui ma siin juba jagan head infot asjade kohta, mis aitavad mul trenne läbi viia, siis panen siia ka oma mikrofoni lingi ⤵️ Et kui keegi peaks ka soovima trenne anda ja ei tea, kust alustada 😅 Sest see aeg, mis ma kulutasin kõlari ja mikrofoni valimisele oli ikka päris pikk 😂

https://www.aliexpress.com/item/1005002100233193.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.32.21ef1802fHxOqz - Tegu pritsmete kindla juhtmeta mikrofoniga. See plastmassist peahoidik on küll megasuur, aga mina kasutan selle asemel peapaela ja sedasi sobib see mikrofon ideaalselt. Aku kestab kenasti mitu tundi ja laeb ka kiirelt. Ja kuigi ma kartsin, et äkki Hiina värki ei saa usaldada (mitte niivõrd Hiina kui Aliexpressi tegelikult), siis Euroopast ma kuskilt sellist normaalset enamvähem hea hinnaga asja ei leidnudki. Ja kui nüüd natuke võrrelda, siis tundmatu Hiina firma tehnika mikrofoni näol on kauem tervena püsinud kui tuntud firma kõlar 🤔

Nii, tooted soovitatud. Loodetavasti keegi kuskil saab sellest kasu 🤩 Ja nüüd kustun sind jälle trenni!

Tule proovi esimene kord TASUTA.

Jaanuaris veel järgnevatel kuupäevadel:

26.01 kell 19.00 HIIT trenn Möldre majas27.01 kell 10.00 Zumba Gold Saue Päevakeskuses29.01 kell 16.00 HIIT trenn Möldre maja

30.01 kell 19.00 Zumba Veskimöldre Kekuses31.01 kell 18.30 HIIT trenn Sauel, Tule 33 2.korruse saalis

Nüüdsest ongi vist kindel, et ZUMBA GOLD toimub igal REEDEL kell 10.00 SAUE PÄEVAKESKUSES. Mul oleks suur soov ka Laagris Zumba Gold trennidega alustada, aga ei oska kuskilt otsast peale hakata. Kui tunned, et tahaks ka rahulikumas tanstutrennis käia, siis anna mulle endast märku 😊

Veebruari trennid

ZUMBA Veskimöldre Keskuses E ja K kell 19.001.02; 6.02; 8.02; 13.02; 15.02; 20.02; 22.02 ja 27.02

HIIT Möldre Majas - N kell 19.00; P kell 16.002.02; 5.02; 9.02; 12.02; 16.02; 19.02; 23.02; 26.02; 

HIIT Sauel, Tule 33 kell 18.307.02; 14.02; 21.02; 28.02

Zumba Gold Saue Päevakeskuses kell 10.00 TASUTA3.02; 10.02; 17.02; 24.02 - ei toimu 

*Möldre Maja - Veskirahva pst 21, Alliku küla*Gardet Prestige  - Veskimöldre Keskuses - Instituudi tee 132, Alliku küla*Saue Päevakeskus - Tule 7, Saue*Tule 33 -  Sache Tantsutüdrukute saal Saue AUTO majas, 2.korrusel (otsauks roheline suure täpiga)

PILETID

Pilet osta https://tiu.ee/zumba või Stebbyst ⤵️

https://app.stebby.eu/pos/tiuzumba Anna ainult teada, kui Stebbyst ostad, sest minule infot ei tule.

1trenni hind 6€ või soeta kuukaart.

KUUKAARDID:

  • 2x nädalas - 40€ (trenni hinnaks tuleb 4.4€)

  • 3x nädalas - 50€ (trenni hinnaks tuleb 3.9€)

  • 4x nädalas - 60€ (trenni hinnaks tuleb 3.4€)

(Kuukaarti võib osta igal hetkel, st ei pea ostma kuu alguses, vaid kehtib ikka 30päeva)

Ja uus lipp on mul ka! Nii et otsi lippu ja leiad meie trenni 🤩

zumba flag