Ilusat aastavahetus!

Tänan südamest kõikki trennilisi

Head vana-aasta lõppu!!!

Pikka juttu ei tule. Tahtsin teid kõikki lihtsalt südamest tänada. Isegi nendel detsembrikuu viimastel nädalatel polnud ühtegi trenni, kus ma oleks täitsa üksi jäänud või pidanud trenni huvipuuduse tõttu ära jätma.

Alustasime trennidega selle aasta mai keskel - 18.05.22 kui eriti täpne olla. Esimeseks trenniks oli zumba. Septembrist alustasime ka HIIT trennidega ja alates detsembrist liigutame puusasid ka Sauel veidi rahulikumas Zumba Gold treeningus.

Esimeses proovitrennis oli saal ikka mõnusalt rahvast täis. Edaspidi meid nii palju pole ühte ruumi korraga kogunenud, aga siiski 15 inimest on ikka mõnel korral kokku tulnud. Ja ma tunnen, et see on imeline saavutus mu esimese treeneri aasta kohta.

Olen südamest tänulik igale naisele, kes on mu trennist osa võtnud. Võimatu on kirjeldada seda tunnet, mis mind valdab, kui mu vastas on kasvõi 1 inimene, kes tõesti tahab minuga koos trenni teha. See energialaeng, mida ma peale trenni tunnen, on igatahes väga võimas.

Loodan teid kõikki ka uuel aastal trennis kohata. Luban enda poolt teha kõik selleks, et teil oleks trennides tore ja peale tunni lõpu saaksite koju minna mõnusa energiaga. Õpin aga uusi ja veelgi lahedamaid tantse selgeks ja püüan end igal muul moel harida.

Uue aasta trennidega alustame juba kohe 2.detsembril. Graafik jääb esialgu täiesti samaks. Edaspidi tahaks kindlasti ka Laagri kandis Zumba Gold trennidega alustada, aga see selgub jooksvalt. Ja kuigi aasta lõpus oli huvi veidi väiksem, siis oma unistustes loodan ikka, et uus aasta toob nii palju inimesi trennidesse, et saame teha järjest 2 HIIT trenni, et saali paremini ära mahtuda 🤣 Unistama peab 😍

Jaanuari esimese nädala trennid:

2.01 kell 19.00 Zumba Veskimöldre Kekuses3.01 kell 18.30 HIIT trenn Sauel, Tule 33 2.korruse saalis4.01 kell 19.00 Zumba Veskimöldre Kekuses5.01 kell 19.00 HIIT trenn Möldre majas6.01 kell 10.00 Zumba Gold Saue Päevakeskuses8.01 kell 16.00 HIIT trenn Möldre majas

Tule proovi TASUTA või osta pilet https://tiu.ee/zumba või Stebbyst ⤵️

HEAD VANA-AASTA LÕPPU!!!