Täna üks pakkumine!

Hakka ka treeneriks✔

Kas Sul ei ole tulnud korrakski mõtet, et võiks ka ZUMBA treeneriks hakata? Hakkaks koos siin Laagri kandis seda elurõõmsat ja Ladina rütmidest pungil trenni massidesse viima 😁 Korraldaks trenne, mis tõesti tunduksid nagu peod. Megalt inimesi ja mitmeid treenereid, kellest igaüks oma särtsakust tunnile lisaks. Päris lahe oleks!

Igatahes ZUMBAL on praegu pakkumine -60% treenerikoolitus. Üle interneti. Kulutad ühel päeval 7 tundi ja oledki litsentseeritud treener. Loomulikult, siis tuleb harjutama hakata.

Aga...Sul on peale seda ligipääs SADADELE spetsiaalset koreograafiat täis lauludele koos videote ja õpetussõnadega. Iga kuu tuleb välja täiesti tutikas kava. (Mida loomulikult ei pea kohe trennis kasutusele võtma, aga võimalus lisada oma rutiinile aina uusi ja uusi lemmikuid laule.) Head muusikat on seal tohutult ja kohe keeruline on valida, milliste laulude järgi oma trennis tantsida.

Nii, et kui Sul või mõnel Sinu tuttaval on kirg tantsimise vastu ja on mõelnud, et tahaks oma ellu väikest põnevat muutust või lisatööd, siis minu meelest on ZUMBA õpetamine küll üks ideaalne variant.

Võimalus on teha läbi Zumba Basic1 instruktori treening, aga lisaks võid sa valida ka hoopis Zumba Kids&Kids Jr. litsentsi, kus lisaks täiskasvanute Zumbale õpetatakse ka, kuidas lastele tantsupisik südamesse poetada (4-6a ja 7-11a). Või vali hoopis Zumba Gold litsents, mille idee on selles, et tantsitakse küll mõnusate Ladina rütmide järgi, aga aeglasemate liigutustega, et trennist saaks rõõmu tunda ka need, kes ei jaksa enam nii palju kepselda ja karata. Kids ja Gold on siis lisaks Basic1 litsentsile. Nii et tegelikult saaksid juba lausa 2 litsentsi 1 koolitusega ja suurendaksid kohe poole võrra nende inimeste hulka, keda trenni kutsuda 😍

Koolituse hind koos soodustusega on kuskil 183€. Ja lisaks tuleb iga kuu hakata maksma kuutasu, et saada ligipääs kogu sellele muusikale ja koreograafiale, ilma milleta oleks pea võimatu neid suurepäraseid trenne ise läbi viia. Samuti saab seal platvormil viia läbi online-trenne või kutsuda inimesi osa saama juba eelnevalt valmis filmitud ja üles laetud videotreeningust. Kuutasu umbes 40€. Minu kogemusel igati väärt sisu selle raha eest. Ühtlasi see ka motiveerib kiirelt õpetama hakkama.

60% soodustuse saamiseks mine refer.zumba.com/tiina-2051298 ja vali ZOOM treening. Registreeri kuni 30sept. Ja osale mõnel koolitusel kuni detsembri lõpuni.

Kui sa aga tahaksid saada STRONG HIIT treeningu treeneri litsentsi

Siis mine hoopis siia . Ja kasuta registreerimisel koodi STRONGNATION60. Hind koos soodustusega umbes 167€.Samuti lisandub kuutasu, et saada ligipääs erinevatele kavadele ja muusikale, mida treeningutes kasutada. Aga mina ise näiteks hakkasin seda kuutasu maksma alles mitmeid kuid peale koolituse lõppu, sest täpselt 6kuud kestab litsents ka ilma liitumiseta. Aga kuna jällegi see platvorm pakub nii palju väärtust vastu, siis treenerina on see ikka asendamatu abimees.

Mina ise kiidan ZUMBAT ja HIITi küll taevani

Tunnen, et see oli ikka super hea otsus, et need treeneri paberid ära tegin ja selle teekonna ette võtsin.

Kuna ma olin väga pikalt lastega kodune ja polnud juba 6 aastat ennast proovile pidanud panema, siis võttis mul ehk veidi rohkem aega koolituse läbimisest päris trennide andmiseni. Paljud kindlasti suudavad juba paar nädalat peale sertifikaadi kätte saamist treenerina tegutsema hakata. Aga ikka tunnen end vägagi uhkena kui mõtlen, et läbisin ZUMBA koolituse eelmise aasta augustis ja nüüd aasta hiljem olen lisanud graafikusse juba lisaks ka HIIT treeningu ja laste trennid nii lasteaedades kui koolis.

Arvestades seda, et ma...

*pole elus kordagi mõelnud treeneri karjäärile*pole ka eriti sportlik olnud (ja pigem kaaluteemadega mässanud)*olen alati tundnud, et ma ei oska tantsida

...siis ma ütleks, et ZUMBA on mu ellu päris palju positiivset toonud. 🤣 Ja harjutamine teeb meistriks (no kas just meistriks, aga mu puusad on küll lahti läinud ning enesekindlust, julgust, oskusi ja teadmisi on meeletult juurde tulnud).

Ja mida mina sellest saan, et pakkumist niimoodi reklaamin

Kui keegi ZUMBA treeneriks ennast otsustab koolitada ja kasutab selleks minu linki, siis saan ka mina ühe koolituse 60% soodustusega. 😄 Nii et mitte palju, aga see oleks mulle suureks lükkeks, et ikka see Zumba Gold litsents ära teha, mille peale ammu olen mõelnud. Sest nii palju on kuulda olnud juttu - Vanus tuleb juba peale ja käiks küll trennis, aga nii palju enam hüpata ei jaksa kui noored 😊 Vot sellisele probleemile olekski ideaalseks lahenduseks Zumba GOLD treening.

Nii, et kui Sina või mõni Su tuttav tunneb, et tants võiks olla tema teema, siis ZUMBA on kindlalt üks võimalus!